søndag 27. november 2011

1. advent 2011 -

..og stjerna er komt på plass :-)

Men, som dåke ser har det vore ein rufsete dag. Eg kan faktisk ikkje huska at det har blåse så fælt ute før?

Surfebølger inn mot båthavna i dag :-) Det bles slik at eg hadde problem med å halda kamera roleg - som dåke ser greidde eg ikkje det...

Bles godt innover Børnes.

Ei stund speida eg etter Halsnøy og håpte på at ho skulle komma rekande innover fjorden på ei fjøl i dag - hadde gjort seg med litt kortare arbeidsveg :-)


Regnet gav seg jo forholdsvis tidleg i dag, og då tenkte eg at eg kanskje skulle gå meg ein runde rundt dalen - litt vind skulle no ikkje stoppa meg. Skulle berre i kjellaren og henta nokre kle utav vaskemaskina og henga opp fyrst. Opnar kjellerdøra og blir nesten slått tilbake av full orkan opp kjellartrappa - kjellardøra var blåst opp på vidt gap. Frista ikkje så mykje å gå rundt dalen likevel..


Nei, då var det betre  kosa seg inne. Og sidan eg sprakk så til dei grader med julepyntinga i går var det vel ikkje noko vits i å halda igjen på noko lenger:

Denne fine Klaraengelen får ein vel seia at er hengt (opp) både på den eine og andre måten ;-)


Eg er ikkje så veldig på julekjeks og kaker, men det høyrer no jula til og det var vel like greit å hiva seg i det. Svisj, svusj og så var krumkakerøra klar. I år slapp eg å lura på om eg skulle ha i potetmjøl eller ikkje, om det skulle vera vatn i eller ikkje etc. Eg fann nemleg den perfekte oppskrifta på krumkaker i fjor! Og her kjem den:
Krumkaker:
4 egg
Sukker
Smør
Mjøl
8 ss kaldt vatn

Vei opp egga med skalet på. Vei så opp samme mengde med dei andre ingrediensane (kvar). Smelt smør og avkjøl. Visp egg og sukket til eggedosis. Ha i mel, smør og vatn. Eg heiv oppi ei skei med kardemomme òg :-)

Putta krumkakejernet i stikkontakten - og der gjekk den sikringen...Og sikringar var det eg gløymte å kjøpa på laurdag... Lurte ei stund på om eg måtte springa over vegen med røra under armen, men fann ut at det var lettast å byta sikring - så fekk det heller vera mørkt i gangen og lys på kjøkenet :-) Så då blei det krumkaker:

Dei finaste blei putta i boks og gøymt vekk til ein bursdag som kjem om ikkje så altfor lenge. (Og nei, dei er ikkje svidd, men krumkakejernet steiker litt ujevnt forann og bak - sikkert klart for utskifting, tenkjer eg.)

Dei andre putta vi krem i og kosa oss med i dag :-)

Og så når det byrja å bli mørkt ute:
Så tenner vi et lys i kveld
vi tenner det for glede.
Det står og skinner for seg selv
og oss som er tilstede.
Så tenner vi et lys i kveld,
vi tenner det for glede.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne skriva ein kommentar her, om du vil :-)