lørdag 26. november 2011

Skal, skal ikkje, skal, skal ikkje...

...pynta  til jul 26.november??? Eg er veldig julete, men synes ikkje det er jul før vi har bikka desember. No har det klødd i fingrane etter å ta fram julepynten i lengre tid, men vi er jo enda ikkje i desember..Likevel, det er jo fyrste advent i måro - og då er det vel lov å pynta litt?? Så i dag inngjekk eg eit kompromiss med meg sjølv - eg skulle få lov til å pynta kjøkenet :-) Slik gjekk det til at dette:


Blei til dette:

Hmmm...gule gardiner med blomster og marihøner - dei MÅ vekk i år! Og så må eg visst ein tur å leita etter litt pynt til lysa i adventstaken, ser eg. Vindauga er faktisk nyvaska - trur dåke ikkje eg fann nokre eggflekkar?? Og hvis nokon lurer på kvifor eg har vaska egg av vindauga, så får dåke kanskje ei forklaring her: Sprengt høne

Denne rotehaugen her:

Eit lite supermarked i seg sjølv - her finn ein det meste: Rosete hammar m/innebygd skrujern, bøker, blokkfløyte (fint brukt), mobilladarar i alle variantar, pengar og ikkje minst blomster. Har dåke sett noko så flott? Prydplante trur eg den det kjem innunder. Det er det eg alltid har sagt: Eg skulle vore gartnar!

Blei til dette:

Og dei som trur dei veit kor alt rotet er blitt plassert, har sikkert rett... ;-)

Men, hallo - pynta berre kjøkenet? For ein tåpeleg idè. Skulle eg liksom ta fram all julepynten, rota etter det eg skulle ha på kjøkenet, for så å pakka ned igjen og rydda vekk resten??? Kven er det som får til det? Så før eg visste ordet av det:


Var det full jul i stova :-) Dvs. det var ein ting som mangla:

Men, samma kor mykje eg masa - vedkommande nekta plent å ta på seg nissehua for å passa betre inn i julestova....


Så slik gjekk det til at huset blei pynta til jul 26.november i år. Eg synes framleis det er altfor tidleg, best å ikkje seia det til nokon.... :-)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne skriva ein kommentar her, om du vil :-)