tirsdag 27. desember 2011

Let's ZUMBA!!!

Eg kan vel ikkje seia at årets julever har frista til så mykje meir uteaktivitetar enn å springa over vegen til mor og far for å snika til seg den eine julemiddagen etter den andre. Vi som hadde store planar om å starta skisesongen og kanskje til og med ein fjelltur slik at eg fekk prøva ut det nye stormkjøkenet mitt, har istadenfor halde oss inne heile jula.

Men likevel er dette den svettaste jula eg har opplevd nokon gong - og vi er enda berre komen til 3.juledag. Her i huset har det ikkje blitt spela ein einaste julesong sidan julafta - her går det no i Sør-Amerikanske rytmer frå morgon til kveld. Eg har nemleg oppdaga Playstaion Move og Zumba!! Eg er dog litt usikker på om Zumba har oppdaga meg, sjølv om eg får skrekkeleg mykje skryt i frå instruktøren: "You're doing great! Exactly right! Move those hips! Great moves". Men, eg tenkjer kanskje at det er noko ho seier til alle....

I går tenkte eg at det var på tide at jentene og fekk prøva seg på dette, og inviterte til Champagne og Zumba party!

Det blei rydda plass i storastova, fjernsynet rulla inn - og ungdomen måtte gjera klart til at 3 damer på 40 og 40+ skulle få svinga på hoftene sine.

Litt julesnop og champagne til oppvarming :-)

Så satte vi i gang med Zumbaen! Heilt synkroniserte i dansen, som dåke ser...

"Looking good!" Instuktøren på TV'n blir grøn for kvar bevegelse vi gjer i takt med ho...

....så det er om å gjera å konsentrera seg..

Ingenting å seia på innsatsen!

Og til slutt "shake it!"
Vi var veldig nøgd med vår eigen innsats og synes difor vi velfortjent kunne avslutta kvelden med:
Meir champagne, julesnop og...

filmen "Bridesmaids"

Mest imponerande av alt:

Julatreet stod framleis oppreist.

Men det er klart, dåke får jo ikkje følelsen med korleis Zumba utartar seg berre ved å sjå på bileter - vi har jo sjølvsagt dette på film òg :-) Dette er moglegvis fyrste og siste gangen eg legg ut ein advarsel om sterke scener på bobla! Her vises heftige hoftevrikk, sensuelle armbevegelsar og ein rytmesans ein aldri har sett makan (?!) til - og kanskje ikkje vil sjå makan til igjen heller....Eg vil anbefala at ein sit ned når ein ser dei neste to filmsnuttane - kanskje og at ein tar seg ein tur på toalettet fyrst...


Her må eg vel orsaka med at både filmfotografen og dansarane er under ein smule påverknad av boblevatn...

Ok, denne gjekk litt seint - la oss sjå på ein med litt meir futt i:

Lett, ledig og sensuel - legg spesielt merke til kor godt synkronisert arm- og beinbevegelsane er. Slett ikkje vanskeleg å sjå at dette er ein forhenverande aerobicinstruktør for jenter 10-13 år.. (her kan eg slett ikkje skulda på champagnen for dette var morgenøkta mi i dag tidleg)

Ja, ja, sånn går no jula sin gang her på Eik :-) Uff, eg innser jo at å legga dette ut på nett er som å skyta seg sjølv i foten - eg kjem jo aldri nokon sinne til å bli bedt opp til dans igjen....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne skriva ein kommentar her, om du vil :-)