søndag 22. juli 2012

Eg har forsømt meg litt...

... eg lova jo nesten ein liten bryllaupsreportasje - og så har tida berre flydd i frå meg! Men, eg må jo få visa fram litt av lillebrors store dag :-)

Brudgommen m/ foreldre og flotte brudepikedøtre før vielsen.

Alle gjestene var pynta frå topp til tå og såg strålande flotte ut, men denne vetle karen var kveldens stiligaste :-)

Eg vil anta at det er mange brudgommar som er noko nervøse før bruden kjem inn i kyrkja - ikkje alle visar det like godt på som denne...


...eller kanskje var han mest nervøs for kva bruden ville synast om brudebilen han hadde ordna med? Det var ikkje noko å vera nervøs for - den blei strålande godt mottatt :-)

Og tru no ikkje at gjestene køyrte mindre standsmessig ;-)

Og etterkvart blei det både brudevals og...

...oppskjæring av brudekaka :-)

Og når vi er inne på kaker, mitt lille bidrag til den store dagen var å laga cupcakes - og då fekk eg jo leika meg litt på kjøkenet etter gammalt :-)



Pynten måtte jo vera eit bryllaup verdig, så då laga eg min eigen lille dueproduksjon av sukkerpasta...

...og så ein litt "frekkare" produksjon av Amor m/si pil ;-)

Og snipp, snapp, snute, så var den store dagen ute og brudeparet kan leve "happily ever after" :-)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne skriva ein kommentar her, om du vil :-)