søndag 11. november 2012

Far, nu kommer jeg med...

....skatten!
 
No er jo eg fars skatt så strengt tatt treng eg vel ikkje komma på besøk med presang, men det er jo farsdag i dag, så då så :-)
 
Det var ikke store presangen eg hadde med meg i dag...

...men eg reknar med det kan ta litt tid å finna utav :-) Det kan jo vera greit å få ein anna utfordring av og til enn å identifisera nøtteskriker og sidensvansar på fuglebrettet :-)
 

Eg må innrømma at eg ikkje hadde sett så veldig nøye på denne iqtesten før eg kjøpte den, men det visar seg jo at det er meir enn ein utfordring med denne. Ikkje berre er utfordringen å pusla denne saken i saman - det er visst like utfordrande og finna ut korleis ein skal få den i frå ein annan fyrst. Eg hadde heller ikkje lagt merke til at desse kom i forskjellige vanskelegheitsgrader - denne låg i kategori 4. Dvs. "Incredible" - men såpass må det no vel vera:-) Besøket har gått og reist heim for denne gang og eg er sikker på at han far nett no sit og klør seg i hovudet og puslar trebitar ;-)

Ellers så lufta eg meg ein runde rundt dalen i dag og kunne konstatera at fantasien i bygda på årets farsdag ikkje var like stor som på årets morsdag :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne skriva ein kommentar her, om du vil :-)