søndag 25. november 2012

Fyrst stakk eg den eine foten utanfor...

...ytterdøra. Rista litt på den. Trakk den til meg. Hmm... tørr? Så stakk eg den andre foten litt lenger utanfor døra...

...hmm..framleis tørr??
 
Kunne det bety at det gjekk ann å gå ut i dag utan å bli våt? Hæ? Hæ? Gjorde det??
 
JAAA, hurrrraaa - opplett! Endeleg turver igjen!!!
 
Desse tre var òg glad for dagens ver :-)
 
 
 
Etter å ha sete inne på rumpa i fleire veker var det greit å ikkje ta den aller lengste turen i dag. Eg har aldri vore til endes på skogsvegen opp Onarheimslia, så då bestemte vi oss for å ta den turen i dag. Eg stålsette meg likevel for at dette kunne bli ein bratt og slitsom tur, dagens form tatt i betraktning.
 
Desse to stilte opp som turfylgje i dag :-)
 
Så då traska vi i veg på skogsvegen med sekker på ryggen og kameraet rundt halsen. Ann Irene har vore her før og sa det var ein fin liten tur. Den har eg høyrt så mange ganger før at eg tok det med ei klypa salt ;-) Men, eg burde kanskje ha skjøna at ho hadde rett då dei fleste vi møtte jogga både opp og ned. Dei lurte sikkert fælt på oss som såg ut som om vi var på ein stor ekspedisjon...For dette var verkeleg ein fin liten tur - ikkje var det bratt og ikkje var det langt. Eg hadde rekna med både brattare og lenger veg, men brått så var vi framme. Og det før vi rakk å bli noko andpustne i det heile tatt.
 
Ein ser ikkje anna ein skog på vegen opp, men når ein er framme får ein flott utsikt over...
 
...Husnes.
 
Her var det fint å sitja å nyta nista :-)
 
Per Ivar fekk godt overblikk over alle plassane han hadde vore å grove - litt mulvarp i han her, trur eg ;-)
 
Før vi tusla ned att til bilen måtte vi jo ta eit bilde som viste kor glade begge turvenninnene var for endeleg å vera på tur igjen..
 
Ein...
 
...to...(he-he, karate kid)
 
...tre... (ok - sidan eg var litt stygg med Ann Irene og tok med biletet over, fekk eg ta med dette mindre flattrande av meg sjølv òg.)
 
Alt i alt ein kjekk tur og alle tre var nøgd med den. No håpar vi på meir fint ver framover slik at vi kjem oss på fleire turar - anten i joggesko eller på ski :-)
 


 
 

 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne skriva ein kommentar her, om du vil :-)