tirsdag 27. november 2012

Skulle bare ein kjapp tur på butikken...

...å panta flasker og kjøpa middag i dag, men då eg kom ut og skulle til å setja meg i bilen - O' du store runde...

Heiv meg rundt og spurta inn att etter kameraet, spurta ut igjen, heiv meg i bilen og køyrte til Børnes - her måtte ingen tid gå til spille for plutseleg kunne det heile vera over.

Kva lurer du kanskje på? Dette sjølvsagt:

Månen over Melderskin
 
Løye kor fint da kan bli når berre drittveret gjer seg - og i kveld blei det ganske så vakkert :-) Og då må dåke jo skjøna at naturfotografen A.Enæs gjekk litt amok nede på Børnes...
 
 
 
 
 
Rett og slett ei magisk stund på Børnes :-) Og no litt ergerleg fordi eg jo framleis ikkje har studert korleis eg skal bruka kameraet i skumring og mørke skikkeleg.... Men no kjem det jo mange mørke kveldar frametter kor eg kan øva meg :-)
 
 
 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne skriva ein kommentar her, om du vil :-)