tirsdag 24. september 2013

Tok ein liten ettermiddagstur til...

...Mannsvatn i dag. Må jo nytta på desse fine dagane :-) I tillegg så merka eg jo det at skal eg koma meg på langtur i Uskedalsfjella om 14 dagar så må eg tilbringa litt meir tid på å bevega meg enn eg brukar tid på sofaen...

Lurte litt på om eg hadde valgt feil fjell i dag på veg oppover. Kikka bort på Ulvanåso og der...

...såg det jo ut til at det var storfint besøk i dag ;-)
 
Ja, ja, det fekk no berre vera. Eg kom meg omsider opp på fjellet i dag og.


 
Stille og roleg Mannsvatn.
 
Solfjell.
 
Utsikt mot Tverrfjell. Ungdomslagshytta Fjelly til venstre ved vatnet.
 
Fine fargar i fjellet no.
 
 
Mitt favorittgras - hvis det går an å ha ein slik favoritt :-)
 
Fin liten tur dette i dag :-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne skriva ein kommentar her, om du vil :-)