lørdag 30. november 2013

Om eg har gått i hi??

Neida, langt i frå! Men denne høsten har gått så fort at eg veit ikkje kor den er blitt av? Eg har jo ikkje rukke å bli hverken versjuk eller høstdeppa og i måro er vi allereie i desember - og eg er jo ikkje klar for jul i det heile tatt enda..

Dog er det blitt mykje innetid i høst, men i dag har Vi Venene vore på tur til Leiteshaugane så langt opp i Uskedalen som ein kan koma.

Slik såg Ulvanåso ut då vi starta i dag....
 

...og slik såg den ut då vi var kome eit stykke på veg.
 
Vi var ein liten gjeng på 6 stk.som gjekk på tur idag i fint vinterver med vekslande lysforhold - litt skodde og litt sol :-) Etter ei stund fekk vi snø under beina og :-)
 
Utsikt ned mot Fjellandsbø og dalen.
 
Vi valgte å gå opp på ein haug litt oppforbi postkassen med turboka. Der laga vi eit lite bål, grilla pølser, drakk kakao og kosa oss :-) Og så såg vi på denne magien:
 
Er det ikkje flott? Heile Matrefjorden dekka av "bomull" :-)
 
Ho er rask denne skodda og av og til kunne vi faktisk få eit glimt av fjorden, men det har eg visst ikkje fått med på bilete.
 
Så lang tur blei det ikkje på oss i dag. Vi er heilt i byrjinga på vintarsesongen og ikkje heilt vane med å kle oss for kulden enda så det blei litt kaldt på oss etterkvart. Då var det berre til å blåsa ut bålet og traska heim att :-)
 
Tidleg heima og mykje igjen av dagen så sjølv om eg ikkje er klar for jul, og desember kjem litt brått på, så har eg fått på plass litt julepynt i dag så no statsar eg på at julestemninga snik seg innpå meg sakte men sikkert :-)
 


 
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne skriva ein kommentar her, om du vil :-)