søndag 21. oktober 2012

I dag må det jo passa fint med ein sightseeingtur...

...til Jondal, tenkte eg i dag - og brått var eg på veg...

....inn Guddalsdalen! (Kan ein kalla det det?).
 
Eg vart nemleg nedstemt ang. Jondal i dag - i dag skulle vi på tur i Guddal i stadenfor.Og der har eg jo aldri vore før, så kvifor ikkje?
 
Vi køyrte forbi Guddalstunet og så måtte vi ringa mor for å forhøyra oss om kor langt vi kunne og skulle køyra - det var dårleg med skilting inn i denne dalen. Og etter å ha fått beskjed om å fortsetja på grusvegen der asfalten slutta og inn til ein parkeringsplass, så gjorde vi nettopp det.
 
Vi kunne køyrt lenger, men traska avgådre på grusvegen til den tok slutt.
 
Etter ei rask gange kom vi til vegs ende på grusvegen - no måtte vi fortsetja på sti. Vi møtte ein par kjentfolk som fortalde oss om diverse plassar ein kan gå og nå hvis vi fylgjer denne stien, men at Lovatn sikkert var langt nok i dag - vi er jo ikkje alltid av dei som kjem seg raskast avgårde når vi skal på tur...
 
 
Mykje natur - ikkje nett noko vid dal dette her.
 
Stien var grei og fylgja - litt bortover, litt oppover og litt nedover. Men mesteparten av stien går på stein og gras og det var både sleipt og glatt i dag. Ein måtte nesten passa kvart steg ein tok, og det synes eg er litt slitsamt. Ein måtte og kryssa ein to-tre bekkar på veg innover og her måtte ein halda tunga rett i munnen for ikkje å havna på ræva med eit plask.
 
 
Men innover dalen bar det...
 



...og så nådde vi målet: Lovatnet. Eit lite vatn med bratte fjell rundt seg.
 
 
Eg sa før vi byrja at dette sikkert er ein dal der ein har lyst til å gå lenger og lenger for å sjå kva som ligg bak "neste sving". Det trur eg enda, men på dagens føre var dette langt nok. Vi må nok ta turen igjen, men då på tørrare føre og starta tidlegare på dagen  - det trur eg kan bli ein fin tur. Og kven veit kor ein endar då? Ein kunne visst komma både til Fonna og Rosendal denne vegen.
 
Artig måte å stable veden på :-)
 
Og apropos ved. Lenger nede køyrte vi forbi eit tun der dei hadde mala alle vedkubbane sine i all verdas fargar! Eit artig påfunn, men vi konkluderte vel med at dei ikkje kunne ha så altfor mykje å ta seg til inn i denne dalen her ;-

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne skriva ein kommentar her, om du vil :-)