lørdag 19. oktober 2013

Bobla er sterkt nedprioritert....

...for tida..

Og eg som trudde eg skulle få store problem med å fylla fritida mi etter at guten flytta i frå mor. Jommen sa eg smør! For ikkje berre har eg tatt meg i saman og byrja på organisert trening eit par kveldar i veka -  eg har jo og prestert å vera med å starta eige turlag :-) Og kven skulle tru at det skulle engasjera/ta så mykje tid?? Ikkje vi  i allefall. Men det er jo berre kjekt :-)

Så langt har vi kun vore på to turar, for etter at vi kom på at vi skulle laga oktoberfest, så har jo planlegginga av den tatt all tid. No har vi kremt..eh.. nesten dobbelt så mange påmeldte gjester enn det vi såg for oss i byrjinga - og ein liten prestasjonsangst byrjar pikka oss på skuldera.

Sjølv forberedar eg meg blandt anna med å, som alle rundt meg har fått merka, leita fram tyske slägere på youtube. Og der er det mykje rart, gitt :-) Til og med guten måtte letta på øyreklokkene sine og spørja kva i all verden det var eg dreiv på med når han kom heim i går kveld...

Ellers så er det jo eindel andre forberedelsar på gang og, men eg kan jo ikkje røpa det her. Eg trur vi har nokonlude kontroll og at det skal blir bra:-) Festkomiteen har det i allefall veldig artig med planlegginga.

Ein liten glytt av kva som fyller houvdet mitt for tida skal dåke likevel få her:





Jepp, eg gledar meg til Oktoberfest!!!

(Men, etterpå, etterpå trur eg at eg må på Facebook, Youtube og PC avvenning og koma meg ut i frisk luft igjen ;-) )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne skriva ein kommentar her, om du vil :-)