søndag 3. november 2013

Av og til kan ein lura på kor ein får alle....

...dei fantastiske ideane sine i frå???

I dag f.eks fann eg ut at eg skulle ta meg ein tur i skogen/fjellet igjen - har site inne på rumpa litt for lenge no. I og for seg ikkje noko dum ide det, men eg valgte å slenga på ryggen....

......den største sekken eg har...
 
.....køyrte opp til Sørestølen og la i veg opp Eikdalen.
 
Eg møtte heldigvis ikkje så mange i dag som lurte på kor eg skulle med flyttelasset mitt, men eg lurte no litt på meg sjølv...
 
Fint var det no å gå tur i Eikedalen i dag - om enn litt tungt..
 
Skorpo bada i sol :-)
 
Og har dåke sett - omsider nådde eg Fagerdalen :-)
 

Eg vurderte om eg skulle kava meg opp Skaret og, men det blas så kald, guffen vind og med den store sekken på ryggen fann eg ut at no fekk nok vera nok. Vinden fekk meg jo heilt utav balanse, så ein skulle jo nesten tru eg hadde rørt litt champis - men, nei, driv ikkje med slikt aleina på tur :-)
 
Så her kikka eg meg fort rundt for å sjekka om nokon såg meg, fann meg ei lita hola under nokre steinar, og så tømte eg sekken min kjapt...
 
.....for ved...
 
Snipp og Snapp sankar nøtter til vintaren - A. Enæs lagar seg vedlager i skogen....Byrjar jo å bli kaldt, vett dåke :-)
 
I Fagerdalen er dei fyrste snøflekkane allereie på plass.
 


Og når oppdraget var utført var det berre til å luska seg heimover att. Litt usikker på kor lurt det er å rota rundt i skogen og fjellet heilt aleina då ein kan innbilla seg at ein ser både det eine og det andre...
 
....desse to helste eg nesten på då eg følte eit visst slektskap...
 
...og så traff eg jo denne kjekke karen ;-)
 
Litt kjedeleg å gå tur aleina når ein er blitt vane med å gå i flokk, så no gledar eg meg til at Vi Venene skal gå tur inn Eikedalen neste helg. Kven veit, kanskje vi får brukt for veden og.....:-)
 
 
 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne skriva ein kommentar her, om du vil :-)