tirsdag 21. juni 2011

På tide å guffa opp litt..

E' da sommar så e' da sommar. I dag guffar eg opp med litt god, gammal sommarmusikk :-)

Cat Steven "Peace Train".

Høyrte dåke at han snakka om Alfred Hitchcock? Og kva er Alfred Hitchcock sin mest kjente film? "The Birds" frå 1963. Og kva "birds" snakkar vi om? Jo MÅKER. Og kva har eg vore opptatt av den siste veka? Jo MÅKER!. Du verden - der trur eg eg gjekk Ivar Dyrhaug ein stor gang når deg gjeld å dra fram raude trådar..

Vi tar ein Cat Stevens til:

"Can't keep it in"

Prøv å sett denne på full guffe - og så sitt heilt musestille.. Det er UMOGLEG! Denne passar godt til å spela på fullt medan ein cruisar rund med soltaket nede ein varm, sommardag! Ikkje det at den gamle Opelen min har noko soltak å rulla ned...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne skriva ein kommentar her, om du vil :-)