fredag 10. juni 2011

Skjønnhet kjem an på auga som ser...

I dag kom eg over eit prov på at det verkeleg er sant at skjønnheit kjem an på auga som ser. På Side2.no har dei ein artikkel om giftarmålet til verdens mest pirca kvinne. Det heiter jo at alle brurer er vakre, men eg veit no ikkje heilt - kva synes dåke?

Foto: Danny Lawson ( Ap )
Da besta eg kan finna på å seia om dette er vel det skortar ikkje på kreativiteten....

Samtidleg har Nettavisens Side 3 sin "Se hva vi fant på internett" spalte denne kjekke karen som "overskrift" i dag:

 (zismile)
Det slo meg at likheiten mellom desse to skapningane var slåande, likevel var eg mykje meir begeistra for karen i blått enn brura. Han var jo faktisk nesten litt fin?

Eller kva synes dåke? Det kjem som sagt an på auga som ser...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne skriva ein kommentar her, om du vil :-)