fredag 24. januar 2014

Etter mitt, meir eller mindre, mislykka forsøk...

...på måneskinsfotografering, fann eg at det var på tide å lesa seg litt opp på emnet. Ja, ikkje berre på måneskinsfotografering, men fotografering i det heile. Bedageleg anlagt som eg er, er eg flink til å seia at eg skal læra meg ting, men det skjer ikkje akkurat i noko supert tempo - om det skjer i det heile tatt.

Men den siste veka har eg altså:

Gått til anskaffelse av denne. Etter å ha googla litt, fann eg at denne blei anbefalt til å vera eit "must" om du vil læra deg fotografering. Flott bok, fine bileter, 453 sider...... Her må eg no kunna plukka opp nokre nyttige tips :-)
 
Viktig å laga "eseløyrer" som visar kor langt i bok eg er komen. Ikkje berre for at evt. gjester skal bli imponert over min iver etter å læra, men og for at eg skal unngå å lesa same side oppatt og oppatt utan å merka det. Eg er nemleg ikkje berre bedageleg anlagt - eg er og temmeleg tunglært når det gjeld slike "tekniske" ting...
 
Ellers så må eg vedgå at eg har brukt meir tid til å sjå på filmar på youtube om emnet enn å lesa i boka...
 
Så merka eg jo på mi måneskinsvandring at ein må nesten ha stativ skal ein klara å ta slike bileter - å halda kameraet i ro lenge nok til at ein skal få eit bra bilete er jo nesten umogleg. Eg drar jo og på åra og blir vel ikkje stødigar på handa etter som tida går...
 
Men, tenkte eg - du har no vel meir enn nok saker i tursekken din om du ikkje skal koma drassande på eit fotostativ i tillegg? Og etter å ha diskutert litt med meg sjølv, fann eg at eg hadde rett - det fekk vera med heile stativet. Så eg slo det i frå meg - i sånn ca. 5 min. - då kom eg over denne kjekke, snedne saken:
 
Ein gorillapod!
 
Den MÅTTE eg ha!
 
Ser ut som eit lite fotostativ dette? Men dette er ein fiks sak, skal eg seia dåke - berre sjå her:
 
Beina er "lealause" og kan vriast både her og der - rundt ei grein, ut i spagaten, rundt eit utebord etc. etc.
 
Ok, eg må vedgå at eg var ein smule nervøs for at kameraet skulle gå i bakken med eit brak her, men det holdt :-)
 
Ja, dette gledar eg meg til å ta i bruk! Lett som ein fjert, men likevel veldig stødig -og så tar det jo nesten ingen plass i tursekken. Kan jo nesten berre krølla det i saman og putta det i lomma :-)
 
Så det neste eg ynskjer meg no er ein dag der det er både opplett OG vindstille, ikkje anten eller, slik at eg kan koma meg ut på tur igjen....
 

 


 
 
 
 
 

3 kommentarer:

  1. Du har jo missforstått totalt !
    Du skal ta bilde MED og ikkje AV det speilrefleks kamera :P

    SvarSlett
    Svar
    1. Kanskje eg har to stk.?? ;-)

      Slett
    2. Er jo mulig.
      Samla seg lett opp, eg har fire :P
      Hehe

      Slett

Du må gjerne skriva ein kommentar her, om du vil :-)