lørdag 27. august 2011

Eg har følt eit aldri så lite forventningspress..

...i det siste. For ei stund sidan kom han far på sin vante kveldsinspeksjon.
 "Har du eit slikt muffins stativ?".
"Nei".
"Kvifor ikkje?"
"Fordi eg trur dei kostar 3-400 kr. så då har eg sagt til meg sjølv at det har eg ikkje brukt for".
"No er dei på tilbud hos Jernia".
 "Javel".
"Kan eg få spandera eit slikt stativ på deg? Vil du ha eit slikt?"
"Ok, hvis du insisterar.."

Så nokre dagar seinare:
"Dei hadde ikkje fleire slike stativ igjen på Jernia - men, vi har bestilt inn til deg."
"Ok".

Og i forgårs når eg kom heim frå jobb stod dette og venta på meg:

 Eit flott cupcakestativ! Dette hadde altså han far sett i ein tilbudsavis i frå Jernia og bestemt seg for at eit slikt stativ SKULLE dottera ha!

Det var igrunnen ganske fint slik det stod på kjøpmannsdisken - utan cupcakes, men eg har altså kjent eit visst forventingspress desse dagane sidan det kom i hus. Så i dag måtte det jo innviast med Creme brulée cupcakes! Dei vart ganske gode, faktisk :-) Oppskrift finn du her: Passion 4 baking. Og, på ein-to-tre (timar), så såg cupcakestativet slik ut:


 Creme brulèe cupckaes m/deilig krem!

Heldigvis var det ein solglytt då eg var ferdig, så då var det berre til å ta stativet med seg og springa over vegen.. Hva gjør man ikke for sin far - ser han nøgd ut, eller??

Hvis dåke synes det ser ut som om pynten berre er hivt på i ein fei, så har dåke forsåvidt heilt rett i det. Hadde ikkje tid til å legga så mykje arbeid i det i dag - skal jo snart gjera med klar til vorspiel og ein kveld på låven med Festlandsfanden, må veta!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne skriva ein kommentar her, om du vil :-)