tirsdag 21. februar 2012

I dag har eg fått ny pakke...

...i frå Cacas, og det er alltid like kjekt:

...stensiler og fargepennar:-) Ser nesten ut som om eg har kjøpt meg nye teiknesaker, og på sett og vis har eg jo det, men desse skal brukast til å teikna på kaker og ikkje på ark :-)

I tillegg til stensilar og fargepennar var det ein stor pose mandelmel i pakken. Det hadde eg tenkt å bruka til å lagra makronar av. Det stod ikkje på planen å hiva seg rundt å byrja med dette i dag, men det var jo så vanskeleg å berre setja det vekk - og vips så stod eg å rørte i ei panna med den eine handa og med miksaren i den andre...Stensilane og fargepennane hadde eg planar om å bruka på makronane:

Men, eg bomma nok litt på størrelsen der, gitt...


Då er det ikkje anna å gjera enn å teikna på frihånd :-) Stensilane skal eg nok alltids få brukt for ein anna gong - det finnes jo både cupcakes og andre kaker...

Mmmmmakroner - desse trur eg eg naila, som det heiter. Eller det kan eg vel kanskje ikkje uttala meg om, all den tid eg aldri har hverken steikt eller smakt makronar før. Men, eg velger og tru at dei er perfekte ;-) Oppskrifta har eg som vanleg funnet her: Passionforbaking

No skal makronane få kvila seg i boksen sin. Etterkvart skal dei få fyll og bli satt saman to og to - og så bli servert ein dag om ikkje så alt for lenge :-)

Ellers så har eg lært noko anna nytt i dag - kjøkenvekta mi kan måla desiliter! Mulig alle kjøkenvekter kan det, men det var nytt for meg. Om vekta er ny sidan eg ikkje har oppdaga dette tidlegare? Trur eg har hatt ho i bortimot 10 år... Om det er mange knappar å trykka på sidan eg ikkje har oppdaga dette tidlegare? Det er 2 knappar - on/off inkludert...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne skriva ein kommentar her, om du vil :-)