lørdag 13. oktober 2012

Hausten har kledd seg i sine...

...finaste fargar, og i dei siste dagane har det faktisk vore mogleg å gå ut og ta dei i augnesyn :-) Ikkje at eg har vore så altfor ivrig på det - hardt angripen av strikkedilla som eg framleis er...

Men, i dag slo eg ihel heile 5-10 min. i naboen sin hage og fann dette:

 
 
 
Vakkert, eller hur?
 
 
I forrige veke gav eg meg forresten på tap - sidan det nekta å slutta å regna gjekk eg like så greit ut på regndråpejakt:
 
 
 
 
 

Og eit like sikkert hausttegn som at naturen tar på seg sine finaste fargar er det at A. Enæs kler seg i sin finaste stas - så no skal eg snart ta på discodrakta igjen og dansa meg gjennom kvelden/natta ;-)
 
 
Night fever, night fever.
We know how to do it...La-la-la
 
Ha ein flott laurdagskveld folkens!


 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne skriva ein kommentar her, om du vil :-)