lørdag 6. oktober 2012

Kvifor, kvifor, kvifor...

...MÅ da regna KVAR dag??? Kunne vi ikkje fått i allefall EIN dag til med fint ver så det hadde vore mogeleg å koma seg litt ut i frisk (og ikkje våt) luft igjen?? Eg låg sånn og surmumla i senga og lurte på om eg i det heile tatt skulle bry meg med å reisa opp idag då eg brått fekk melding på mobilen frå Marit: "Avgang Skorpo kl. 11.00" Jaha? Då kan vel ikkje veret vera så ille likevel? Då var det berre til å komma seg opp på beina.

Og klokka 11.00 stod eg klar på kaien til Rune for å ta turen til:

Skorpefjellet!
 
Eg har faktisk aldri vore på toppen av Skorpo før, så dette såg eg fram til - der eg stod kledd i regnkler frå topp til tå! For om det var sol og opplett no så rekna eg ikkje med det ville vare gjennom heile turen.
 
Vi kom oss i allefall over til Skorpo tørre - og blei møtt av flotte haustfargar!
 
Men, vi hadde ikkje gått langt før vi fekk bruk for regnkleda og kameraet måtte pakkast vekk, godt gøymt for regnet. Over to tun og inn i granskauen bar det med oss. Vått og glatt var det på stien, men det stoppa ikkje oss. Og som ved eit trylleslag - då vi nærma oss toppen skein sola igjen.
 

Og så var vi oppe og såg ned på vatnet på Skorpefjellet. Eg har alltid innbilla meg at det låg eit stoooort vatn her, og så var det nesten berre ein liten dam ;-)
 
Utsikt mot indre luten..
 
..og litt til indre lut.
 
Nøgd med endeleg å setja foten på Skorpefjellet :-)
 
Og så den aller beste utsikta - Uskedalen sett i frå toppen av Skorpo!
 
"Home sweet home"
 
Vi fekk akkurat tid til å kikka litt på utsikta, ta nokon bileter, eta litt sjokolade og drikka litt før vi måtte hiva oss rundt og pakka sakene i sekkane igjen i det vi blei "overraska" av nok ei regnbyge og kald vind. Då var det berre til å luska seg ned frå fjellet igjen.
 
Litt vått i stien i dag, kan vi vel slå fast.
 
Desse tuene har pynta håret for hausten :-)
 
Til og med ormegras blir fint å sjå på om hausten.
 

Flott, men farleg.
 
Det var jo reint idyllisk då vi kom ned frå fjellet:
 
Ser det ikkje koseleg ut?
 
Eg hadde i utgangspunktet ikkje tenkt å ta bilete av denne kua og gjekk rett forbi. Men så kom eg til å snu meg etter å ha gått eit stykke og fekk sjå det fantastisk flotte epletreet ho sto under, og då måtte eg beint fram springa tilbake. Eg skjønar godt at ho kua står her og lurer på kva som skjer..
 
Fin utsikt mot Uskedalen her nedan ifrå òg.
 
Og som ikkje ikkje epletreet til kua var flott nok - har dåke sett eit flottare epletre enn dette her nokon gong? Rett og slett utruleg flott!
 
Mmmmmm...kven let seg ikkje frist av dette? Eg kan besa om at Egil ikkje klarte og dy seg og gjekk på epleslang... Og det til tross for at han vel kunne betala for seg - han hadde nemleg tjent seg ei heil krone på å vera grindagut for oss ;-)
 
Vakkert!
 
Ja, då kom eg meg jammen på Skorpefjellet i dag - for aller fyrste gong! Og det vi fekk sjå når sola var framme veg opp for alt vi ikkje såg når det regna og bles. Litt skuffa over stien, her kan ein godt hjelpa til med litt stegar og tau enkelte plassar då det er noko bratt og sleipt her og der. Litt fleire raude T'ar hadde gjort seg òg. Men, alt i alt ein veldig flott tur som kan anbefalast!
 

 
 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne skriva ein kommentar her, om du vil :-)