fredag 12. juli 2013

Årets fyrste bad er unnagjort...

...Ja, ikkje for meg sjølvsagt - det skulle tatt seg ut...

Men desse to, derimot, hadde tenkt seg i fjorden i dag:

Fyrst sjekka godt om det er nokre brennmaneter i nærleiken...
 
Som seg hør og bør, fyrst hoppar den eldre garde elegant uti...
 
...og når han flaut til overflata var det...
 
....tid for den yngre garde å fylgja etter :-)
 
 
Begge to i sitt rette element :-)
 
Pyseguri derimot nøya seg med...
 
 
...å vassa litt.
 
Eg fann meg heller ein plass på stranda og leika meg litt der...
 
Satte mine spor i sanden og...
 
...kom med eit ynskje for resten av sommaren :-)
 
Eg kjente no at det enda er ei stund til eg skal leggja på svøm i fjorden. 1. august er datoen eg plar ha som mål å bada før, og eg skal nok klara det i år og, tenkjer eg. (Turen går nemleg til Lisboa og Portugal 27.juli ;-) )
 


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne skriva ein kommentar her, om du vil :-)