tirsdag 7. januar 2014

No treng eg litt råd...

...og hjelp!

Mine kokekunstner er ikkje noko å snakka om. Guten laga ein gong ei lista over kven som laga best mat  - eg kom ganske langt ned på lista. Heilt sist, faktisk....

Men likevel, eg likar veldig godt å lesa kokebøker - ikkje nødvendigvis å prøva dei ut i praksis - og så ser eg jo på alle kokkeprogramma på TV'n. Her skulle ein jo då tru at eg kunne henta nokre råd, men eg har gløymt alt dei har laga så snart vi går over til reklamen.

Det eg derimot har slått fast er: Eg treng ein stavmiksar! Den brukar dei jo til "alt" i desse programma. Stavmiksar blei dermed putta ned på ønskelista eg sendt julenissen i fjor. Og trur dåke ikkje eg hadde vore så snill at eg faktisk fekk stavmiksar i julepakken?? Ikkje berre ein, men to!

No bør jo alt ligga til rette for at eg kan slå meg laus og kokkelera på kjøkenet. I jula laga eg heimelaga potetmos for aller fyrste gang (i allefall som eg kan huska) i mitt snart 44 årige liv... Moste potetene så fint med stavmiksaren at potetmosen omtrent smelta på tunga :-)

I dag bestemte eg meg for å laga tomatsuppa. Prøvde fyrst å finna ei oppskrift på nett, men så blei eg litt flau av meg sjølv og tenkte at det får no vera måte på kva ein skal ha oppskrift på - tomatsuppa må du nå kunna koka på gefühlen. (Det er sikker slike ting som gjer at eg ligg nederst på lista eg nevnte ovanfor). Så eg freste litt kvitlauk i olivenolja, tømte over ein boks hakka tomater, litt salt, sukker, ein halv grønnsaksbuljong, pepper og litt kremfløyte. Kokte det opp og gjauv så laus med stavmiksaren til det blei ei krema, fyldig suppe. Tilslutt rørte eg inn litt fersk, kutta basilikum og hadde oppi eit hardkokt egg. Så, voila:

Heimalaga tomatsuppe på 1-2-3! Og den blei faktisk god :-)
 
Eg tippar Hellstrøm hadde vore frå seg av begeistring hadde han sett meg i dag :-) Ja, reint bortsett frå at eg sikkert skulle ha plukka tomater frå eigen hage og verpa egga sjølv. Men til lags åt alle kan ingen gjera..
 
Så då kan eg slå fast at heretter blir det ikkje pose- potemos eller tomatsuppe her i huset meir.
 
Men så står eg fast - kva skal eg ta fatt på no??? Kva meir kan eg brukar stavmiksaren til å laga?? Så det eg treng hjelp til no er rett og slett: Kva brukar dåke stavmiksar til?? Er det nokon som har nokon gode oppskrifter??
 
Helsing A. Enæs - no og som matskribent :-)
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne skriva ein kommentar her, om du vil :-)