torsdag 25. juni 2015

Det blei ikkje noko St.Hans feiring...


...på oss i år (heller). Istadenfor blei det ein fin ettermiddag/kveld på fototur i Baronihagen i Rosendal. Ann Irene hadde nemleg fått seg flettnytt speilrefleks kamera av sin mann til 45-årsdagen sin :-) Det måtte jo testast, og Baronihagen passar jo perfekt til det. Då kunne jo eg ta med mitt kamera og øva meg litt meir og :-)

Resultatet kjem her:


Mykje å setja seg inn når ein har nytt kamera :-)


Grønt og fint i Baronihagen no.



Paddedammen.



Liten kaffi- og vaffelpause her + presangoverreking :-)

Marit var....

...flott fotomodell :-)

Baroniet i Rosendal.

Her gjekk eg visst amok i Blåregnet:






Det er ikkje mange roser som blomstrar i hagen enda, men her, oppetter veggen...

...blomstra nokre få :-)

Så litt bileter av Baroniet:






Eg tok visst ikkje mange blomsterbileter, men her var no eit fargerikt eit :-)

Gjengrodd...

....men likevel fint :-)

Den nye fotografen i arbeid ;-)



Det blei fotografert både høgt og lågt :-)



Omsider var vi nøgde og tusla heimatt :-)

Vi hadde ei koseleg og fin vandring i Baronihagen og det var ikkje mange vinklar, trer eller blomar som ikkje blei fanga i kameralinsa. Eg trur Ann Irene er nøgd med det nye kamera sitt og :-)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne skriva ein kommentar her, om du vil :-)