søndag 4. desember 2011

Er det nokon som ikkje vakna...

av "The big bang" laurdags morgon? Eg vakna i allefall av det høgaste 17.mai salutten er nokon gong har høyrt kl. 05.15. Trakk dyna godt over hovudet og tenkte "eg gidd ikkje stå opp å trekka ut alle kontaktane". Registrerte at det gneistra godt i sikringskapet - "ok - eg gidd likavel!" Så var det rundt i frå loft og til kjellar å trekka ut det som kunne trekkast ut. Så eit par timar til med søvn før eg bråvakna igjen - eg hadde nesten gløymt at eg skulle til frisøren kl. 10.00. Så snart juleklyppen var på plass bar det avgårde til min (og alle andre sin) "favorittplass" på laurdagane: Husnes Storsenter! Fekk handla det vi skulle - vintarsko til guten, og sanneleg fekk vi raska med oss nokre julepresangar òg. For ikkje å gløyma ferske smultringar frå Yngve's - mmmm...julestemning :-) Men, så skynda vi oss heim igjen - tar turen igjen ein ettermiddag når det er litt rolegare, tenkjer eg. Så blei det inne-kose-dag resten av laurdagen.

Men, idag har eg jakta på julestemninga for fullt. Heiv meg i sandkakebakinga nesten før eg hadde reist opp. Jada, vi likar best julekaker som kan kombinerast med kremfløyte her i huset :-) Og for dei som er redd for at dei ikkje skal få baka til jul pga at smørmangel - melange går framleis heilt fint an å bruka i sandkaker :-) Når det gjeld sandkaker så er det jo ikkje noko problem med å få dei oppi sandkakeformene, men å få dei utav igjen kan vera ein sann prøvelse. Difor har eg i dag laga ein demostrasjonsvideo, eller opplæringsvideo om dåke vil, på den perfekte måten å få sandkaker utav formene:

1. Rist på formene å sjekk om sandkakene kjem ut av formene av seg sjølve. Det gjere dei jo sjølvsagt ikkje....
2. Finn eit fint lite kjøkkenreidskap...
3.....og gje formene ein forsiktig liten kakk i botnen....
4....og vips så dett sandkakene utav formene :-)

Etter denne demostransjonen finn dåke det vel kanskje vanskeleg å tru på dette: Ikkje ei sandkake blei knust her i huset i dag!! Ei fin samling sandkaker blei det:


Vel ferdig med baksten var eg framleis i julemodus, så då satte eg i gang med julepakkeinnpakking:


Eg byrja seint i år, men no synes eg at eg er komen godt i gang :-) Og heilt til slutt i dag:

Så tenner vi to lys i kveld,
to lys for håp og glede.
De står og skinner for seg selv
og oss som er tilstede.
Så tenner vi to lys i kveld,
to lys for håp og glede.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne skriva ein kommentar her, om du vil :-)