fredag 24. mai 2013

That time of the year again...

...på tide og bretta opp armane og ta fatt på hagearbeidet. For min del betyr det å planta i heile 4 urner og 1 hengepotte...

Godt i gang :-)
 
Og for eingongs skuld var eg ikkje sistemann i blomebutikken og måtte ta til takke med restane - kvite og gule margeritter. Fine dei, for all del, men var litt kjekt å gå rundt og lura på kva blom eg skulle kjøpa og ikkje :-)
 
 
Men, kanskje hadde eg rett og slett for mykje å velga i - dette blei jo berre surr og litt for mykje av det gode! Eg gidd ikkje byrja rota i det igjen, så hvis nokon bemerkar rotet kjem eg berre til å påstå at det er villblomar...
 
Vakre?
 
Ellers kjekt med gartnar med rett utstyr - og ja, heile hagen vår er komen med på biletet....
 
 


Ja, då var det gjort - no ser det retteleg så fargerikt å fint ut på trappa vår :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne skriva ein kommentar her, om du vil :-)