søndag 29. juni 2014

Du verden - A.Enæs har bada i sjøen....

....før 1. august!!

I dag har vi hatt det moro, gitt! Jorunn har tatt på seg å visa og læra Magnhild og meg å padla i kajakk - og i dag var vi klare :-) Eg klarte å halda meg tørr under sist helgs rafting, men i dag rekna eg med at eg måtte i vatnet. Instruktøren har forberedt oss i fleire dagar på at vi skal ha redningsøving - heldigvis hadde dei våtdrakt på tilbod på Europris....


Fyrst måtte vi øva på å sitja oss oppi kajakken på land....
 
.....så måtte vi hjelpa til så instruktøren kom seg i båten :-)
 
Yohoo - så far so good :-)
 
Til tross for litt røff sjø og kronglete strand, kom vi oss faktisk greit opp i kajakkane alle tre. Men vi fekk ikkje padla så veldig mange tak før vi blei minna på at vi skulle ha redningsaksjon. Men fyrst kunne Jorunn opplysa om at ein faktisk kan leggja seg veldig langt ut på sidene i kajakken utan å kvelva - hvis vi slår med flat åre i sjøen på den sida ein kvelvar til, så rettar ein seg opp att. Eg måtte sjølvsagt prøva - og der var fyrste redningsaksjon igang...
 
Fyrste bad i år - faktisk slett ikkje så verst å bada i våtdrakt :-)
 
No skulle eg ha ålt meg oppi båten medan Jorunn haldt den stødig, men mine kontorarmar hadde absolutt ikkje krefter til...
 
....å dra meg lenger opp enn dette.... (men med all respekt å melda så fann instruktøren ut etterpå at ho haldt kajakken min feil veg når eg skulle oppi...)
 
Eg måtte gje meg på tap og dra kajakken lenger inn på land så eg stod på botnen før eg kom meg oppi båten igjen. Jorunn var heilt einig i at eg måtte heim og tørka støv at kettlebells'ane mine ;-)
 
Da gjekk litt betre når Magnhild skulle øva på det same. Men så skulle Magnhild og eg øva på å redda kvarandre. Det gjekk faktisk heilt fint for meg å koma meg oppi båten igjen når Magnhild sat å haldt den, men når eg skulle halda Manghild sin båt slik at ho skulle koma opp i sin, gjekk det slik...
 Plopp - to padlarar i sjøen og ei i båt....
 
...Og ho i båten haldt på å le seg skvett i hel :-)
 
Brydde oss ikkje om vi måtte bada litt i dag - trur eg har gjort opp for ikkje å ha hoppa i Skjåkbylgja no ;-)
 
Etter å ha kome oss opp i båtane igjen, tok vi oss ein liten padletur til Beinavikjo og tilbake - heilt utan å dette uti sjøen igjen :-) Når vi returnerte til stranda syntes vi jo det var for ille at ikkje Jorunn hadde fått bada, så då beordra vi ho uti og. Eg skulle prøva å redda ho, men ho var rett og slett for tungt lasta med flytevesten og padlejakka, så det gjekk rett og slett ikkje. Så då enda vi opp med å symja til land begge to :-)
 
Ja, dette var jammen artig og må gjentas :-) Og no sit eg her sjølvsagt og tenkjer at eg MÅ, berre MÅ ha min eigen kajakk...
 
Kajakkpadling - noko av det kjekkaste eg har prøvd på lenge :-)
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 

 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne skriva ein kommentar her, om du vil :-)