onsdag 7. september 2011

Giddalaus....

...må vera eit ganske så passande ord på meg no om dagen. Høst, regn, mørke kveldar og sjølv om eg synes det er koseleg med telys og fyr i omnen så tar det ei stund å venna seg til denne årstida igjen. Det blir mykje sofa og TV, og lite anna. Med andre ord så skjer det ikkje så mykje i bobleverden fortida. Men, innimellom så glimtar eg litt til - som på mandag då eg måtte bretta opp armane baka litt igjen iom at tanteungen hadde bestilt cupcakes til 8-års dagen sin :-)

 Slike skulle ho ha! Ho hadde lånt tante si store kakebok og sett seg ut desse. Ho var no snill var ho - desse såg jo ikkje så avanserte ut....


 Tada! Prikk..eh....like som dei ho ville ha... Vel, det var dette med å vera giddalaus då... Eg tenkte som så: "Eg gidd ikkje smelta sjokolade å ha i kremen - rett-i-koppen-kakaopulver må vel halda." Funka fint det på smaken, men kremen blei jo ikkje akkurat mørk..Ellers så måtte eg jo prøva dei nye fargane mine rosa, lilla og blå, så då blei det nokre fargerike blomar :-) Og sjå her - bursdagsbarnet var strålande nøgd! Eg fekk til og med beskjed om at dei var enda finare enn ho hadde trudd dei skulle bli :-)


 To flotte tanteungar :-)


Minstemann blei litt trøytt av heile bursdagen og tok ein pause i bamsefanget :-)

Ellers så hadde eg i grunnen tenkt å byrja på step på mandag, men vart så glad då eg såg at starten var utsatt til 19.september - då slapp eg dikta opp ei eller anna unnskyldning for at eg ikkje gadd gå på mandag likevel... I morgon har eg planar om å ta kontorarmane mine med meg å byrja på gymstick, det spørs om eg gidd...


Lurer forresten på om eg skal gidda å nemna at Tvangsgutane grisebanka dei andre quizlaga og knuste lag nr. 2  med heile 14 poeng på To Søstre i går??





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne skriva ein kommentar her, om du vil :-)