tirsdag 11. september 2012

Hvis dåke synes det har vore...

...litt stille i bobleverden i det siste, så har dåke heilt rett!

Det ser ut som om høsten og den nye sofaen har ført til ei aldri så lita skrivesperre. Møtevirksomhet, firmafest, ein liten kikk på Vestlandsfanden og mopedkjøp - ingenting har inspirert til nytt bobleinnlegg. Nei, i stadenfor har eg laga meg eit bol i den eine enden av den nye sofaen der eg kryp oppi og gjere på absolutt ingenting - ja, bortsett frå å sjå på TV..

Og foreløpig ser det ut til at det er her eg skal bli framover - i bolet mitt altså - for dette her fristar i allefall ikkje til å lokka meg ut:

E' da mulig???
 
Lurer litt på om eg skulle ha bevega meg litt? Ut på kjøkenet for å sjå om eg har litt sjokolade eg kan kosa meg med i bolet, kanskje?? ;-)
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne skriva ein kommentar her, om du vil :-)