lørdag 5. mai 2012

Erlendur ble revet ut av tankene sine...

...da han hørte en bil stanse på parkeringsplassen. En bildør gikk opp, og han hørte skritt i grusen, de var på vei mot naustet....

Brrrr, det ser fint ut ute i dag - heilt til ein tar ein kikk på gradestokken..Eg trur difor dette blir ein innedag, for min del. Litt snop i skåla (det er tross alt laurdag) og Erlendur Sveinsson - Island's svar på Harry Hole / Varg Veum - i armkroken. Ja, boka alstå - ikkje sjølve mannen...Eg har lese igjennom "Myren" & "Fjellet" og skal no byrja på "Vinterbyen". Alle er skrivne av Arnaldur Indriðason og hovudpersonen i bøkene er etterforskaren Erlendur Sveinsson. Islandsk krim kan absolutt anbefalast!


Litt seinare skal eg kanskje vaska litt hus, kanskje gå ein runde rundt dalen, kanskje laga noko godt til middag, kanskje, berre kanskje bestilla meg ein Ipad, kanskje, kanskje, men det kjem jo alltids ein dag i måro òg....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne skriva ein kommentar her, om du vil :-)