lørdag 11. februar 2012

Det er morsdag i morgon...

....og då er det vel meininga ein skal baka kake? Det hadde i allefall eg planar om i dag, men kake er det ikkje blitt. Eg har baka noko heilt anna - Brownie Cookies with Peanut Butter Frosting! Og dei blei faktisk, til ein forandring, ganske vellukka :-) Oppskrifta fann eg på Passion for baking, og den kjem her:

Brownie Cookies with Peanut Butter Frosting:

350 g mørk sjokolade i bitar
40 g smør
2 egg
150 g sukker
1 ts. vanilla Extract
35 g kveitemjøl
1/4 ts. bakepulver

Så gjør man slik: 
Smelt 200g sjokolade og 40g smør i vannbad. Sett til side.


Visp egg, sukker og vanlilla extract til eggedosis. Vendt forsiktig inn mjøl, bakepulver, smelta sjokolade og resten av sjokoladebitane.

La røra stå å kvila i 10 min (då blir ho mykje fastare) før du legg ca. 1 ss per kjeks på ei bakepapirkledd plate. Pass på å ha litt avstand mellom kjeksa. Steik på 180 grader i 8-10 min.



Ferdigsteikt og lekre.. Men vi gjer oss ikkje der: Medan kjeksa kvilar i 20-30 min. lagar ein:


Peanut Frosting:

160g melis
280g peanøttsmør
80g smør
1 ts. vanilla extract
80ml kremfløyte

Visp saman alle ingrediensane bortsett frå kremfløyte. Når alt er godt vispa saman har du i kremfløyten (den skal vera flytande - ikkje krem)

Så smører ein eit lag med denne DEILIGE kremen på ein kjeks - og legg ein kjeks oppå der igjen.

Og vips:

DELICIOUS BROWNIES COOKIES WITH  PEANUT FROSTING!


Dette var snop for Mons - no spørs da om vi klarar å spara dei til i morgon....



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne skriva ein kommentar her, om du vil :-)