tirsdag 25. september 2012

Idag skal dåke få ein overdose...


...med solnedgang!

Etter å ha site inne i drittveret i fleire veker og tilbrakt helga på bytur var det i går på tide å komma seg ut i frisk luft og nyta den siste dagen med finver for denne gongen. Sendte avgårde ei melding til Ann Irene og på ein-to-tre så var vi på veg opp Ståle sin veg mot Storhaug.

Det er sjeldan eg får tatt bileter av Ann Irene framante på tur - for å få det til må eg juksa og starta turen før ho - noko eg sjølvsagt gjorde i går :-)
 
 
Allereie på veg opp skogsvegen ana vi at dette kunne bli ein flott tur og kveld.....
 
...og eg fekk verkeleg testa ut div. knappar og innstillingar på kameraet mitt.
 
 
Og vel oppe på Storhaug byrja naturfotografen A. Enæs å gå heilt i vinkel og bar seg av beundring & begeistring, skrudde på knappar, innstillingar, zoom og gudane veit kva. Eg klarte kanskje ikkje å fanga fargane akkurat slik eg såg dei i verkelegheita, men uansett så synes eg i allefall sjølv at eg klarte å få nokre flotte blinkskot på film:
 
Ok, Melderskin var kanskje ikkje det mest fargerike...
 
..., men dette må no vera eit skikkeleg haustbilete?
 
...eller kva med dette - utsikt i retning Mannsvatnet?
 
Ulvanåso tar seg fint ut omkransa av haustfargar forsterka av solnedgangen.
 
 
Ja, for det var jo ein overdose solnedgang eg lova i overskrifta - og her kjem den (solnedgangen, altså):
 

Elg Ann Irene i solnedgang :-)
 
Sola på veg ned..eh..ja..borti horisonten ein plass..
 
Dette biletet trudde eg ikkje blei noko anna enn ein oransje flekk, men etter å ha fått det over på PC'n syntes eg det blei riktig så flott.
 
Og dette trur eg blei gårsdagens favorittbilete.
 
Siste "dråpe" av solnedgangen i går.
 
 
Med ein slik solnedgang må eg seia at det blei ein mykje flottare kveldstur i går enn eg hadde sett føre meg på førehand. Og eg som ein liten augneblink vurderte å skippa turen til fordel for strikketøyet i går òg - det var jammen godt eg klarte å ta meg i saman og komma meg ut :-)

 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne skriva ein kommentar her, om du vil :-)